Strategic co-creator, creative director, brandbuilder, coach, speech-, script- and copywriter

Bijna 25 jaar ervaring in het reclame- en communicatievak. In die periode ging de interactie tussen merken en klanten van eenrichtingsverkeer naar multi-channel. Van het simpele profileren, presenteren en aanprijzen van producten en diensten naar merkbeleving en corporate presence. Van direct marketing via de brievenbus en telefoon naar complexe klantinteractie via de digitale kanalen. Bedrijven en organisaties moesten steeds beter leren luisteren (en luisteren is een activiteit!). Met SocialPeople helpen we ze luisteren en praten, vertellen en delen, onderzoeken en verkopen, vragen en verrassen.  Want goede verhalen, daar krijgen mensen nooit genoeg van.

Voor de liefhebber hier nog een c.v.‘tje: opleiding docent drama, 7 jaar (kinder)theater, advertentieafdeling Telegraaf, copywriting LOI, reclamebureaus – laatste als creative director bij TBWA\Job Company, prijswinnend (copy)werk, zelfstandig sinds 2000, veel ervaring met maatschappelijke vraagstukken en campagnes (overheden, fondsen, vakbond enzovoorts), missie/visie-ontwikkeling en corporate/voorlichtingsfilms. Adviseur van o.a. IMC Weekendschool, Studio 52nd, Socionext, The Whole Package. Gastdocent IMC Weekendschool, workshops met jongeren in jeugdgevangenis in zomerperiode. Blogger (theausbilders.com). Oh ja, en ik heb een korte film gemaakt, samen met Marcel Snyders (Kijken? http://vimeo.com/32525169