Een sociaal wetenschapper met diepe wortels in ICT en een passie voor social media.

Succesvolle social media implementatie vraagt om meer dan een Facebook pagina. Het vraagt om wegwijs worden uit enorme hoeveelheden informatie. Op nieuwe media zijn brands en ondernemingen, of zij nu wel of niet participeren, het gesprek van de dag. Wat wordt er gezegd? Wie is er aan het woord? Hoe invloedrijk zijn zij? En wat betekent dit voor een brand? Zorgvuldige monitoring van het social media landschap is van groot belang bij het opstellen van strategieen op maat. Het nauwgezet analyseren en overzichtelijk presenteren van data is dan ook waar ik voor sta.

Dankzij mijn ICT-ervaringen heb ik kennis van de techniek die achter de schermen speelt en kan ik overweg met de noodzakelijke analytische tools. Mijn studies Politicologie en Economie hebben mij diepgaand inzicht gebracht in sociale processen. Het analyseren, begrijpen en verklaren van deze processen binnen een social media framewerk is de uitdaging die ik iedere dag met veel plezier aanga.